جعفری: نساجی به شکل عجیبی بدشانسی می‌آورد/ هواداران دیگر به مساوی هم راضی نیستند

ساعت 19:06 چهار شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸

رحمان جعفری، وینگر تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد که هواداران این تیم دیگر به مساوی هم راضی نیستند و روند عدم نتیجه‌گیری سرخپوشان قائمشهری باید تغییر کند.

aa

رحمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره نتایج ضعیف نساجی در این فصل گفت: نمی‌دانم چه باید بگویم. ما تیم خوبی داریم و خوب هم فوتبال بازی می‌کنیم، ولی متأسفانه خوب نتیجه نگرفتیم. موقعیت‌های ما خیلی راحت از دست می‌رود و از طرفی راحت هم گل می‌خوریم، ما از خط دروازه تا خط حمله به شکل عجیبی بدشانسی می‌آوریم و این شرایط برای خودمان هم خسته‌کننده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «برخورد هواداران نساجی با بازیکنان و کادر فنی چطور است؟»، تصریح کرد: تا اینجا که برخورد خوبی با ما داشتند. می‌دانیم که آنها ناراحت هستند و دیگر به تساوی هم راضی نیستند. ما هدفی جز خوشحال کردن هواداران نداریم، ولی متأسفانه تا اینجا نتایج خوبی نگرفتیم. باید این وضعیت را تغییر بدهیم و امیدوارم بدشانسی‌ها دست از سر تیم ما بردارد.

 

وینگر تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه تیمش بازی سختی با شهر خودرو در پیش دارد، اظهار داشت: ما در جام حذفی برابر این تیم شکست خوردیم و حالا با این شرایطی که داریم، محکوم به شکست دادن این تیم هستیم. امیدوارم در این بازی خانگی بعد از مدت‌ها کسب یک برد داخل خانه را تجربه کنیم.

جعفری در مورد عملکردش در این فصل خاطر نشان کرد: در هفته‌های ابتدایی همه چیز خوب بود، ولی در ادامه تیم اُفت کرد و شرایط بد شد. امیدوارم روزهای خوبی در انتظار بازیکنان و تیم باشد.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه