مشکل پرسپولیس برای جذب ۲ مهاجم خارجی

ساعت 17:42 چهار شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸

باشگاه پرسپولیس برای جذب دو مهاجم خارجی با مشکل جدی مواجه است.

aa

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عملکرد ضعیف جونیور براندائو در پرسپولیس باعث شد عمر حضورش در این تیم به نیم‌فصل هم نکشد و خیلی زود راهی کشورش شود. در کنار این مسئله علی علیپور هم با روز‌های اوج خود فاصله گرفت تا حدی که هواداران پرسپولیس در دو بازی شعار «حیا کن ، پرسپولیس را رها کن» برای او سر دادند. با توجه به همین مسئله محمدحسن انصاری‌فرد به اتفاق گابریل کالدرون تصمیم گرفتند دو مهاجم نوک در تعطیلات نیم فصل جذب کنند.

این تصمیم یک ماه پیش گرفته شد اما با این حال پرسپولیسی‌ها امیدوار به بازگشت علیپور به روز‌های اوج بودند که هنوز این اتفاق رخ نداده است. باشگاه پرسپولیس ابتدا در نظر داشت یک مهاجم خارجی در کنار یک مهاجم داخلی به خدمت بگیرد که گزینه داخلی خوبی پیدا نکرد. از این رو انصاری‌فرد در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد برای نیم‌فصل در نظر دارند دو مهاجم خارجی به خدمت بگیرند.

مطرح شدن این نقل قول از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس با استقبال هواداران این تیم مواجه شد، اگرچه ممکن است عملی نشود. از این جهت که بازیکنان خارجی معرفی شده به باشگاه پرسپولیس قیمت بالایی دارند و چه بسا جذب دو بازیکن خارجی برای این تیم بیش از یک میلیون دلار هزینه ببرد. با این حساب شاید پرسپولیس در نیم‌فصل نتواند بیشتر از یک بازیکن خارجی در خط حمله به خدمت بگیرد.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه