مهاجری: پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد

ساعت 14:27 جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، ، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: بابت تاخیرم عذرخواهی می‌کنم، بازی با پرسپولیس همیشه شرایط خاص خودش را دارد. هفته قبل مقابل استقلال که یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است موقعیت‌های گل زیادی خلق کردیم اما در اثر غفلت بازی را باختیم.

سرمربی نساجی مازندران ادامه داد: تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس مترصد غفلت‌ها هستند تا در روزی هم که شرایط برد ندارند از موقعیت‌هایشان خوب استفاده کنند. به هر حال این شکست چیزی از ارزش تیم ما کم نمی‌کند. بازیکنانم بازی خوبی انجام می‌دهند و تماشاگران این را درک می‌کنند. نتایج قابل دفاع نیست اما پیشرفت‌هایی داشته‌ایم. وقتی 80-70 پاس بیشتر از استقلال می‌دهیم مالکیت بیشتری داریم و ضربات در چارچوبمان هم از استقلال بیشتر بوده نشان می‌دهد کفه ترازو به سمت نساجی سنگینی می‌کند.

مهاجری افزود: اگر تیمم خوب بازی نکرده بود باید نگران می‌شدم اما ما خوب بازی می‌کنیم. باید تمرکز و دقت بیشتری داشته باشیم. این بچه‌ها همان‌هایی هستند که در 6 هفته اول 13 گل زده بودند، گلی که عباس‌زاده به استقلال زد، به بچه‌ها کمک می‌کند که اگر ذهنیتی دارند شکسته شود و بتوانیم با شرایطی خوب یک بازی قابل قبول مقابل پرسپولیس انجام بدهیم. 

وی در مورد اینکه چرا نساجی کارت بازیکنانش دیر صادر می‌شود و مشکلات زیادی دارد، گفت: مشکلات یک شبه به وجود نیامده، باشگاه نساجی به خاطر اتفاقات 6-5 سال گذشته این شرایط برایش رقم خورده است. البته خوشحالم که مشکلات در حال برطرف شدن است و آرام آرام یک تیم کامل می‌شویم. قاضی و حقیقی هم به تیم اضافه شده‌اند و شرایطمان بهتر خواهد شد.

وی در مورد مصدومان تیمش افزود: محمدمهدی نظری تنها بازیکن مصدوم ماست و سایر نفرات با تلاش کادر پزشکی تیم به بازی رسیده‌اند.

مهاجری در مورد اینکه شما بیشتر در مورد استقلال صحبت کردید نه پرسپولیس در حالی این تیم یک بازیکنش فسخ قرارداد کرده و جونیور دیگر در پرسپولیس نیست، اظهار داشت:  این بازیکن که فسخ کرده حداقل در 5-4 بازی گذشته برای پرسپولیس بازی نکرده است. پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. ما هم مقابل هر تیمی که بازی کرده‌ایم مالکیت و موقعیت گلزنی‌مان تقریبا بیشتر از حریفانمان بوده است و کم پیش آمده که حریف صاحب موقعیت و توپ شده باشد.

وی تصریح کرد: اگر بسته بازی نمی‌کردیم شاید چند امتیاز بیشتر از الان داشتیم و 15 امتیازه بودیم. اما وقتی می‌بازیم و هواداران ما را تشویق می‌کنند، معنی‌اش این است که وضعیت تیم خوب است اما نتیجه بازی همه ما را اذیت می‌کند. گره فوتبال بالاخره بازی می‌شود و تیم روی موفقیت می‌افتد. در عرض و عمق زمین فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و از فوتبال لذت می‌بریم. مقابل پرسپولیس هم کار سختی داریم. این تیم سه دوره قهرمان لیگ شده، بازیکنان ملی‌پوش خوبی دارد و بازیکنانش می‌توانند رد حالی که سوار بر بازی هستید، کفه ترازو را به نفع خودشان عوض کنند. برای بازیکنان تاکتیک‌های پرسپولیس را مرور کرده‌ایم، هر چند جلسه فنی‌مان کم بوده و بیشتر تئوری با بازیکنان کار کردیم اما بازیکنانمان آماده هستند. 

وی در مورد آلودگی هوا گفت: همه ما اذیت می‌شویم. مجبوریم هر 10 دقیقه تمرین را تعطیل کنیم و استراحت بدهیم تا بازیکنان ریکاوری کنند و اکسیژن بگیرند. این وضعیت برای همه اقشار سخت است به خصوص بازیکنان فوتبال سخت‌تر است.