بیرانوند: همه چیز برای آماده‌سازی برای بازی با عراق عالی است

ساعت 18:48 دو شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شرایط اردو و آب‌وهوا عالی است و به بهترین شکل آماده بازی با عراق می شویم.

aa

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند قبل از آغاز تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی گفت: همه نفرات تیم ملی در اردو حضور دارند و لژیونرها ریکاوری خواهند کرد. امکانات و هوا عالی است و امیدوارم بتوانیم تمرینات خوبی را همراه با یک بازی خوب مقابل عراق انجام دهیم.

وی در واکنش به این سوال که آیا ملی‌پوشان از عراق ترس دارند یا نه؟ اظهار داشت: مطمئن باشید آنها هم از ما ترس دارند، از این جهت که تیمی خیلی خوب با کادرفنی کار بلد و علاقمند به فوتبال هجومی داریم. برای برد به مصاف عراق می‌رویم چرا که به بحرین باخته‌ایم. شرایط روحی بازیکنان عالی است و فردا یک جلسه تمرین در تهران خواهیم داشت و بعد از آن راهی اردن خواهیم شد. انشالله که دست پر به ایران باز خواهیم گشت.

دروازه‌بان تیم ملی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کند برای بازی با عراق اردوی تیم ملی دیر آغاز شد؟ عنوان کرد: فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت باشد. سرمربی تیم فکر خیلی خوبی کرد که اجازه داد بازیکنان داخلی تیم ملی که بیشتر در استقلال، سپاهان، تراکتور و پرسپولیس هستند، بعد از چند روز استراحت به اردو تیم ملی بیایند. واقعا بازیکنان خسته بودند و نیاز به این استراحت داشتند. در لیگ هر 4 روز به میدان می‌رفتند و فکر می‌کنم الان در شرایط خوبی قرار دارند.

 

aa

کلید واژه