استراماچونی: می‌دانم که کار دشواری داریم و وارد چالش شده‌ام/ خونگرمی ایرانی‌ها را تجربه کردم

ساعت 19:30 پنج شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: شنیده بودم که ایرانی‌ها خونگرم هستند و تا الان استقبال خوبی بوده است و این خونگرمی را تجربه کرده‌ام.

aa

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, آندره‌آ استراماچونی در نخستین نشست خبری خود بعد از قبول هدایت تیم فوتبال استقلال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تشکر می‌کنم از همه و از مسئولان استقلال بابت استقبال خوبی که شده است. شنیده بودم که ایرانی‌ها خونگرم هستند و تا الان استقبال خوبی بوده است و این خونگرمی را تجربه کرده‌ام.

استقلال را با تحقیقات خودم و به خاطر هوادارانش انتخاب کردم
وی افزود: بسیار مفتخرم که اینجا حضور دارم. باید از حضور سفیر ایتالیا که اینجا حاضر است، تشکر کنم. وقتی این سمت را قبول کردم، به خاطر رابطه خوب ایران و ایتالیا بود و براساس تحقیقات و یافته‌های خودم اینجا را انتخاب کردم. می‌دانم این انتخاب و سختی‌هایی که تجربه خواهم کرد، راحت نیست. فوتبالی که در ایتالیا داریم با ایران تفاوت دارد. هیئت مدیره و هواداران استقلال می‌خواهند که من سبک‌های فوتبال ایتالیا را اینجا اجرا کنم. کمال تشکر را از هواداران استقلال دارم که به خوبی حمایت کرده‌اند و یکی از دلایلی که اینجا هستم، به خاطر آنهاست.

می‌دانم که کار دشواری داریم و وارد چالش شده‌ام
«استقلال سال‌هاست قهرمان نشده. می‌دانیم که قول دادن برای قهرمان شدن کار سختی است، اما آیا قول قهرمانی می‌دهید یا نه؟»، سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش بیان کرد: می‌دانم که استقلال شش سال است قهرمان لیگ ایران نشده و می‌دانم که کار دشواری داریم و وارد چالش شده‌ام. استقلال سال گذشته سوم شد و حتماً تیم‌های دیگر بهتر کار کردند که قهرمان شدند. یکسری از بازیکنان ما جدا شده‌اند، یکسری تمدید کرده‌اند و یکسری بازیکن دیگر به ما اضافه شده‌اند. کلاً کار دشواری پیش رو خواهیم داشت.

قول می‌دهم اما فقط برای ارتقای سطح کیفی استقلال
استراماچونی تأکید کرد: همیشه رابطه خوبی با باشگاه و هواداران تیم‌هایی که بوده‌ام، داشتم. نمی‌خواهم قولی بدهم یا حرفی بزنم که نتوانم آن را انجام دهم، اما می‌توانم قول بدهم بهترین تلاشم را بکنم و سطح کیفی استقلال را ارتقا بدهم. بازیکنان فاکتورهای بسیار مهمی هستند و همان‌طور که گفتم بیشترین تلاش را برای بالا بردن سطح کیفی استقلال خواهیم کرد تا روز به روز کیفیت تیم را بالاتر ببریم.

ادامه دارد ...

aa

کلید واژه