سرمربی جدید آمیا: کم تجربه‌ام و از اعتماد رئیس باشگاه قدردانی می‌کنم

ساعت 19:29 پنج شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

لوکا السنر، سرمربی جدید و ۳۶ ساله یاران سامان قدوس به کم‌تجربگی خود اذعان کرد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت le11amienois فرانسه، لوکا السنر گفت: می‌خواهم از رئیس باشگاه آمیا قدردانی و احترام خود را به او ابراز کنم زیرا به من برای پست سرمربیگری این تیم اعتماد کرد. این انتخاب آسانی برای باشگاه آمیا نبود و باور عمیقی دارم که همکاری ما با موفقیت به پایان خواهد رسید.

سرمربی جدید و اهل اسلوونی آمیا ادامه داد: با هیجان بزرگی کارم را در آمیا آغاز می‌کنم و کار اصلی‌ام در زمین تمرین با بازیکنان خواهد بود. می‌خواهم روی طرح اصلی آمیا که ثبات تیمی در لیگ دسته‌اول فرانسه است تاکید کنم.در آمیا اشتیاق زیادی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد و این میل گروهی از نظر روانی بسیار روی کارم و بازیکنان تاثیرگذار است. با توجه به سنی که دارم از تجربه محدودی برخوردار هستم اما دارای ثبات کاری بودم. میل به کسب موفقیت دارم و عشق من به فوتبال قدرتمند است. سبک بازی تیم من باید متناسب با بازی حریفان باشد و باید مهیای هرگونه چالشی باشیم. می‌خواهم که آمیا تیم چند وجهه باشد و نتیجه برای من مهم‌ترین هدف است.

تیم آمیا که در لیگ دسته‌اول فرانسه (لوشامپیونه) حضور دارد از سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی بهره‌مند است. آمیا در هفته پایانی فصل گذشته این رقابت‌ها با گل پیروزی‌بخش سامان قدوس برابر تیم گنگام از سقوط به دسته پایین‌تر نجات یافت.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه